PREZENTACE - JAK TO PROBĚHNE:
Středa 8. října od 9h, strávíme tím celý čas ateliéru. Každá trojice představí spolužákům, co zjistila o své lokalitě, jak tomu rozumí, jak to interpretuje a co ji zaujalo, co vidí jako problém. Rádi bychom, aby to nebyl monolog, ale debata jak s d+m, tak se spolužáky. Cílem je vzájemně se inspirovat v metodě, přístupu, tvořivosti, systematičnosti, v umění prezentovat atd.
JAK SE PŘIPRAVIT:
Veškeré podklady, i ručně připravené, nahrajete na platformu MIRO, do připravených sekcí, které pak na obrazovce budete promítat. (Na MIRO se přihlásíte odkazem výše + potřebujete google účet).
Preferujeme, když obrázky mluví za sebe a komentář je doplní o to, co se nedá nakreslit, napsat. Texty - preferujeme spíš jen popisky, hesla, krátké věty. Souvislý text není užitečný... Vždy se hodí zkusit si prezentovat nanečisto, mít v ruce poznámky nebo osnovu, domluvit se, co kdo z trojice bude říkat. Prosím pohlídejte si čas na přípravu: doplňovat prezentaci ve středu ráno již nebude možné: potřebujeme Vaši plnou pozornost v ateliéru.
OBSAH PREZENTACE:
Jednotlivé karty na MIRO:
- ŠIRŠÍ VZTAHY: (kresba/schémata do mapy) 
Vztah území k jeho okolí, pozice ve městě a vzájemný vztah místa a města, vybavenost okolí, dopravní dostupnost, vaše první představa perimetru řešeného celku. Jak je oblast vymezena, jak a kde je hranice propustná?
- URBANISTICKÉ ČLENĚNÍ A SCÉNA: (kresba/schémata do mapy/fotky) 
Členění lokality na oblasti podle charakteru, funkčních celků. Dominanty, hlavní trasy, důležité uzly: křížení cest, vstupní body, meetingpoint, zázemí
- POCITOVÁ ANALÝZA: (kresba - schematická pocitová mapa lokality) 
Materialita, velikost (působení na člověka), komu je místo určeno, pocit bezpečí. Hluk, smog, termální vjem, čich atp.
- STOPY HISTORIE (mapa nebo fotky, prolnutí map přes sebe) 
Zobrazit, jakou roli tam hrají historické stavby, trasy a zaniklá historie - např. prostřednictvím památníku, apod.
- FUNKCE (orientační plánek s piktogramy/popiskami a základní parametry) 
Kde jsou v lokalitě jaké služby, provozy, sportoviště, kulturní objekty a místa, komerce, bydlení apod. Zde podklady.
- LIDÉ (fotky nebo nebo/a kresby/ilustrace) 
Jak se tam lidé chovají: “katalog” sociálních situací (min. 8-10)
- PROBLÉMOVÁ MAPA (do mapy znázornit a k tomu fotky). 
Divná místa, disfunkční místa, anomálie, nepěkná místa (umět popsat v čem to spočívá) atd
- INDIVIDUÁLNÍ ČTENÍ MÍSTA: (Mimo obecné postupy hledat své vlastní analytické metody - nahrávka, artefakt, kresba, foto, běh, skate, gastro, text -povídka, báseň, data, rozhovor, atp.) Každý student z trojice vymyslí svůj přístup a znázornění pro prezentaci. 
- CO DALŠÍHO JE PRO LOKALITU PODSTATNÉ (a nebylo řečeno)... například plány budoucího rozvoje apod. 
